יום רביעי, ספטמבר 09, 2009

גירוש ילדי מהגרי עבודה - הפגנה היום

את וילדייך שנולדו כאן ומדברים רק עברית ולא מכירים שום מקום אחר עומדים בכל זאת להיות מגורשים מכאן, בחזרה אל המקום שאותו עזבתם תוך הסתכנות ובלית ברירה, כדי לנסות לשרוד. תחזרו לעוני ואפילו לרעב בקולומביה, הודו, פיליפינים, אבל תקבלי 3,000 ש"ח פיצוי, אז מה את דואגת.



ב-30 ליולי שמענו שהגירוש מוקפא כדי לגבש תוכנית טובה יותר. הנה כאן למשל:

"ילדיהם של מהגרי העבודה השוהים בארץ שלא כחוק לא יגורשו בשלושת החודשים הקרובים, ובמהלך תקופה זו תגובש המדיניות לטיפול בהם ובהוריהם. כך סוכם בפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר הפנים אליהו ישי ושר האוצר יובל שטייניץ."

מסתבר (כפי שחשדנו גם אז) שמדובר בסה"כ בתעלול השהייה. שום תוכנית לא גובשה בינתיים ועכשיו - רק כמה ימים אחרי שהילדים נכנסו לבתי הספר, חלקם לכיתה א', כולם בהתרגשות גדולה אחרי הציפייה והחששות -שרי הממשלה שלנו הגיעו לרעיון מבריק לפתרון הבעיה - גירוש מיידי, גירוש במחטף - והם סומכים עלינו - על הציבור - שנהיה עייפים מדי, טרודים מדי, מיואשים מדי או פשוט לא בעניינים ולא נספיק למחות על המעשה המכוער והנפשע הזה.
לכן צריך לפעול מהר. להעביר הלאה, להפיץ ולפרסם איפה שאפשר, ולהגיע - כצעד ראשון - היום בערב לגן לוינסקי. הנה נוסח ההודעה שקיבלתי במייל אתמול בלילה:



התכנסות חירום
רביעי 9.9, גן לוינסקי, 19:00

בעקבות נסיון המחטף של השרים ישי ושטייניץ, המאיימים בגירוש מיידי על מאות ילדים של מהגרי עבודה, ילדים ישראלים שנולדו וגדלו בישראל, אנו קוראים לכולכם – כל מי שמוכן להתייצב בשעה הזו לצד הילדים האלה והוריהם – להגיע היום לגן לוינסקי ולזעוק איתנו:

לא למחטף! לא לגירוש הילדים!

אנחנו קוראים לאלי ישי, ליובל שטייניץ ולכל מי שחושב ששכחנו, לכל מי שחושב שהבטחות מפוקפקות על פיצוי כספי [מדובר ב-3,000 ש"ח למשפחה... ט.ל] יכולות לכסות על הניסיון המתועב, הלא אנושי, לגרש את הילדים האלה, לעקור מהארץ ילדים ישראלים – אתם טועים. הגירוש לא יעבור!

היום, יום רביעי, נתכנס כולנו – אזרחים, מהגרים, פליטים, הורים וילדים – ונרים קול זעקה נגד תכניות המגרשים ורודפי הילדים. אנחנו לא ניתן לזוועה הזו להתממש. נסיון המחטף הזה יכשל, כי אנחנו נהיה שם היום, ובכל יום אחר, יחד עם הילדים וההורים, יחד נגד הגירוש. אנחנו ניאבק – ואנחנו ננצח. שום מחטף לא יעזור. הגירוש לא יעבור!

אנחנו זקוקים לכולכם! הצטרפו אלינו!

לפרטים התקשרו לאלעד 052-3511311

מהבלוג של טלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה