יום שני, אפריל 05, 2010

ויש יום

ויש יום בו עננים דבקים במים
והיו לגוף אחד
ואין לדעת היכן מים עליונים והיכן מים תחתונים
שהם גוף אחד


ויש לשבת מול האגם רגעים אין ספור
ולראות כיצד עננה עננה מתנתקת מתבדלת
ונמוגה
ויש עננה שלא תמוג
אך עדיין נוכל לראות
היכן מים עליונים
והיכן מים תחתונים

ויש יום בו תשבי
על שפת אי
מול ים
מול אי אחר
וכל מחשבותייך יהיו בירושלים
או בארץ ישראל
למשל

ויש צדפים בצבעי סגול מטאלי
ורוד מטאלי
וכסף מבריק
אך הם שבורים
ויש צדפים בצבע לבן עם פס אפור
והוא אחד

ואיך אין
אף סירה
באף ים
שתוכל ללאוט את
שמך

הם אומרים שהיתה כאן בצורת
אך עלי עצי התה הירוקים
מסמנים לי
אחרת

ויש סדקים בסלע
הנדמים מהמרחק כמערה
אך אינו זו
מערה זהו
צל צילו
של סדק מתעצם

4 תגובות:

  1. קודם תייגת אותי
    ועכשיו הבאת אותי
    שמה

    אהרן

    השבמחק
  2. אני קצת דואגת שלא תרצי לחזור. הנה, אמרתי.

    השבמחק
  3. אל חשש ציפי.
    אני אשוב.

    ואז אולי נפגש סוף סוף?

    השבמחק