יום שבת, מרץ 20, 2010

מלכות

על חמישה דברים העולם עומד:
האופק
המעגל
החנית
הנקודה

והחרב עודנה מונפת

*

אתה רואה את הפתק?
זה שמך
והנה התגשמת לי

*
תאנה מגלגלת עסיסה בינינו
מלכים צופים בנו

מסמיקים

*

במרחק אובדים
מחפשים את שהיה
והנה אתה לי
ואני לך

*

את כל שטעיתי בך
החבאתי בקופת הצדקה

*

מצחיק אחד
כבר מזמן מזמן
הכתרתי אותך

*

אתה אופק בעצמך
לכל מקום בו אפנה
אתה מולי

*

הציפיה:
נו כבר
שלום
להתראות נו כבר

גלגל ענק של הלב.

*

סוד השקיעה:

נקודה הנבלעת בקו

*

תפסיק להסביר
מה אתה מרגיש

זה עושה לי צל

*

ספינה שוקעת
בשמש הים התיכון
אוגוסט אחרי הצהריים

*

חנית ליבי נעוצה

אני לא יכולה

*
קו האופק היה ברור
קשה היה לומר
מהיכן תחיל

והיכן מסתיים

*

חנית חוצה את ליל חלומך

הזהו סימן.
לא כך את רוצה

*

המרחק נכנס כאן
בין המילים
כשאני שותקת


*

אם כך כל תנועה קדימה
היא תנועה אחורה

תנו לי לצאת

*

כל אלה הם מסימני הגבול

הקו העובר

*
שלושה חיצים

זהו הסימן

*

לא ידעתי
שקוים מקבילים מתלכדים באופק.
סליחה

*

חיכיתי לך ליד המדרגות
רגל כלי וצינורות

*

דוד
אישה של לילה
דם ומוסיקה במסתרים

*

אני בובת ברבי.

עכשיו נשחק

שלום אדוני המלך.

*
יכול להיות כל דבר

העורב הזה

רק לא אני

*

היה יום טוב

הסימן היה רשום

*

העולם מתרכז בנקודה קטנה אחת

רק אני ועוד כמה מזהים את הנקודה.

*

זה עוד שם?
מעל העיר?

תקראו לי שזה יעלם.

*
זהו לב:
לברור מילים

*
אמרת לי
הבעיה זה העולם

לא הלב

*
ידעת שקוים מקבילים
מתלכדים באופק?




2 תגובות:

  1. מבול של מטאורים
    חצה
    הלילה את האופק
    יותר מאחד
    פגע.

    אהרן

    השבמחק
  2. המילים שלך אהרן שוות את החששות אם להעלות את החומרים האלה, אם לשלוח אותם לפרסום.
    תודה

    השבמחק