יום ראשון, ינואר 10, 2010

צו לצו קו לקו

שבת, בית כנסת הגדול בירושלים.
יומולדת 70 לדוד שלי. מזל טוב.
חזנות. חזן ומקהלה.
המחשבות נודדות לא יכולה להתפלל ככה.
ברכת החודש. חודש שבט. החודש שאבא נפטר בו. איזו ברכה יש פה בכלל.
מוותרת על התפילה. פותחת את החומש. מעיינת בפרשת שמות. לא מצליחה להתרכז.
עוברת להפטרה

והפסוקים הבאים נופלים עלי


ט אֶת-מִי יוֹרֶה דֵעָה וְאֶת-מִי יָבִין שְׁמוּעָה גְּמוּלֵי מֵחָלָב עַתִּיקֵי מִשָּׁדָיִם. י כִּי צַו לָצָו צַו לָצָו קַו לָקָו קַו לָקָו זְעֵיר שָׁם זְעֵיר שָׁם. יא כִּי בְּלַעֲגֵי שָׂפָה וּבְלָשׁוֹן אַחֶרֶת יְדַבֵּר אֶל-הָעָם הַזֶּה. יב אֲשֶׁר אָמַר אֲלֵיהֶם זֹאת הַמְּנוּחָה הָנִיחוּ לֶעָיֵף וְזֹאת הַמַּרְגֵּעָה וְלֹא אָבוּא שְׁמוֹעַ. יג וְהָיָה לָהֶם דְּבַר-יְהוָה צַו לָצָו צַו לָצָו קַו לָקָו קַו לָקָו זְעֵיר שָׁם זְעֵיר שָׁם לְמַעַן יֵלְכוּ וְכָשְׁלוּ אָחוֹר וְנִשְׁבָּרוּ וְנוֹקְשׁוּ וְנִלְכָּדוּ.

ישעיהו כ"ח



ואני חוזרת על המילים צו לצו צו לצו קו לקו קו לקו זעיר שם זעיר שם
אני לא מבינה מה זה אבל זה מרגיע אותי. בית הכנסת מפסיק להסתובב סביבי האורות פחות מסנוורים. שאגות החזן פחות מאיימות
וככה לאט לאט משהו נפתח.

וקמתי יצאתי החוצה לטייל בשמש ולדבר עם אלוהים.

צו לצו צו לצו
קו לקו קו לקו
זעיר שם
זעיר
שם.

2 תגובות:

  1. אשמח לדבר עם מי שכתב זאת
    אם רוצה אתה לגעת באמת, והאמת הרי היא אלוהים, ואלוהים הוא אהבה
    הרי שרק אלוהים יכול לגלות על האמת, שהרי סוד ה' שמור ליראיו, והוא חולק להם כרצונו.
    כתובת המייל שלי

    yotamt8@gmail.com
    שמי יותם

    השבמחק
  2. Eѵerу weekеnd i used to pay а quіck visit this sіte, for thе rеaѕоn thаt i
    want enјoyment, аs this this
    web sitе сοnatіons actuallу gooԁ funnу ԁata too.
    Feel free to visit my site ... www.noogatalks.com

    השבמחק