יום ראשון, מרץ 20, 2011

דברים שלא ידעתם על הכנות לחתונה

1. זה מביך להתארס. כולם שרים לחתן ולכלה העתידיים, והם בכלל בצד שרגיל לשמח אחרים.

2. זו זכות גדולה ככה לשמח אנשים, ההודעות מייל וסמסים, השיוחות הטלפוניות (!), וואוו.

3. מגבות. מסתבר שמגבת זו המתנה לזוג שמתארס. מצויין - אם כך אז כדאי מגבת-כמה-שיותר-גדולה. תפנקו אותנו, למה לא?

4. יש מחלה מיסתורית התוקפת כלות לעתיד והיא טפשת הנישואין. סימפטומים: עייפות כרונית וקיצונית, קשיים בסידור ספרי בן הזוג בספריה המשותפת, חוסר יכולת לזכור את מי הזמנת לחתונה ואת מי שכחת להזמין. אובדן כושר ההתמצאות במרחב ובעיקר בשאלת "איפה המפתחות", משפטים לא הגיונים, עוד.

5. יש מבין האנשים שסבורים שזה סוג של נס. בכל זאת תשע וחצי שנים מפרידים בין החתן לכלה. אבל אנחנו לא מרגישים את זה, לנו זה פשוט אז אין טעם בשאלות מציקות. תודה.

6. נעלים לכלה. אין דרך אחרת לומר זאת, אז נאמר זאת בפשטות - נעליים לבנות, בהירות, בצבע שמנת, אוף וויט, פנינה או לבן שבוא הן לא מאד פרקטיות מחד - משום שהן מלכלכות מהר ומאידך - הן מאד יקרות. צעד לא כלכלי בעליל.

7. אני מוקפת באנשים ונשים חמים ואוהבים מפרגנים ותומכים. כיף לי. כיף לנו.

7 תגובות:

  1. חייבת רק למסור שאת הסנדלים מהחתונה אני עדיין נועלת, שנתיים אחרי. סנדלי שנהב נוחות ויפות, מ-zamsh.
    וחוצמזה, גם אם אמרת שלא צריך לארסוופ, אני אגיע באיחור אקסטרה-אלגנטי ולו כדי לתת לך נשיקה.

    השבמחק
  2. איחור אקסטרה - אלגנט זה אנחנו

    השבמחק
  3. Gearing up for 2011 biggest event!

    Maryland official branch

    השבמחק
  4. אתם בסדר שם בבולטימור. גם בניו יורק תערך מסיבה. יפה לי. :)

    השבמחק
  5. רגע, מתי התארסת? ועם מי? זה כבר הופיע בבלוג ופספסתי?

    השבמחק
  6. אורנה וולף-לוי10:22 לפנה״צ, מרץ 22, 2011

    קודם כל המון זמן לא יצא לי לקרוא את הבלוג שלך ושמחה בשמחתך. המון מזל טוב.
    לגבי נעליים - אם עוד לא קנית - יש בתחנה המרכזית בתל-אביב כמה חנויות שהן מאד מאד זולות.

    השבמחק
  7. נמצאו נעליים, תודה.

    והנה הלינק בו הודעתי על האירוסין.
    http://spellingmistakes.blogspot.com/2011/02/blog-post_13.html

    השבמחק