יום שישי, ספטמבר 09, 2011

9.9

התאריך הזה הוא כל מיני דברים לפני שמונה שנים בבוקר ה 9.9 יצאתי לשליחות באנגליה. הבלוג הזה גם הוא נולד בשליחות. שלוש השנים בלונדון היו טובות וקשות משמעותיות ומענגות. למדתי גדלתי עשיתי טעיתי הייתי בהופעות מעולות מוזיאונים מצויינים, התחלתי לכתוב אצל לאה ת'ורן האגדית ולמדתי איך לחיות לבד. לפני שמונה שנים בערב, מnש לסיום ה 9.9 , בעודי במסיבת קבלת פנים לכבודי, היה הפיגוע הנוראי בקפה הלל בעמק רפאים. זה היה קפה הבית שלי. כתבתי עליו כמה שנים אחרי לפני שנתיים ב9.9 בדיוק עברתי לדירה חדשה באבו תור, אמא שלי ואחותי באו לעזור לסדר. ובדיוק נולדו לי אחיינים תאומים בניו זילנד. ישעי ואביגיל. סוף סוף בת במשפחה. אז התאריך הזה הוא כל מיני דברים

3 תגובות:

  1. איזה יופי שאת זוכרת את תאריך פתיחת הבלוג! אני זוכרת שהתחלת לעבוד עליו, אח...היו ימים עליזים ומורכבים :) התאריך הזה עבורי הוא ציון דרך לחתונה נהדרת שהייתה ב 9.9.99 וחשתי כבוד גדול להיות מוזמנת אליה, ואיזו דרמה רומנטית שקרתה בדרך חזרה ממנה שסימנה סוג של סוף שאני מושכת בצורה זו או אחרת עד היום...

    השבמחק
  2. הפסקת לכתוב?

    השבמחק