יום רביעי, נובמבר 30, 2011

יש לכם זמן למצווה? חצי שעה שיכולה להציל חיים כה כתב ניסימי


גברת יהודית (יהודית כהן, השכנה האהובה שלנו מהדווידקה) התקשרה אלי הרגע, וסיפרה שהיא מאושפזת, כבר שבוע בבית החולים ביקור חולים (בפנימית ב') עם איזו בעיה חמורה ברגל.
לא ברור מה מצבה, אבל משיחה שניהלתי עם גדליה (מכר שלה שעוזר לה בכל מיני דברים) עולה שהיא בעיקר מוזנחת ובודדה- אף אחד לא בא לבקר אותה בשבוע האחרון, היא לא אוכלת מהאוכל המגעיל של בית החולים ובקיצור- המצב בטטה.
אני הולך היום בסביבות אחר הצהריים, וממש אשמח אם נוכל להתארגן בצורה שתבטיח שבכל יום יהיו אצלה איזה שניים שלושה אנשים לכמה שעות.
אתם יודעים עד כמה מה שמחייה אותה זה אנשים ודיבורים וקשקושים- ואת זה צריך לתת לה.

אשמח מאוד אם נוכל להתארגן בשלושה מועדים (בוקר, צהריים וערב)- לפחות לגבי השבוע הקרוב.
אני יודע שלא כל מי שכתבתי במייל הזה עומד ביחסים מי-יודע-מה קרובים איתה, וגם לא כולם מכירים אותה, אבל אנא- זה באמת חשוב. אישה בודדה מאוד, בת 82, עם בן בעייתי ולב ענק, שיקרה מאוד לכל מי שמכיר אותה- שזרוקה כבר שבוע בבית חולים, בלי ביקור אחד. 
קרובת משפחה שלי אושפזה לאחרונה לשבוע, והיה מדהים לראות כמה מבקרים היו לה, ואיך לא השאירו אותה לבד לרגע- וכמה שזה עזר וזירז את ההחלמה שלה. אצל גברת יהודית, לצערי, זה ההפך הגמור- וברור לי שהיא חווה בגדול את האומללות והבדידות של אלמנה מבוגרת שאין לה נפש בעולם.
גם מי שלא מכיר אותה- היא אישה מקסימה וטובת לב- בואו בבקשה, פעם אחת, אפילו לרבע שעה- ובלבד שהיא לא תרגיש אומללה כל כך. 
אני אגיע אליה היום בערב ב"ה, ומחר בבוקר\צהריים, ובטח גם מתישהו בשישי.

אני לא מרבה בשליחת בקשות עזרה, בעיקר בדברים מסנג'רים- אבל אנא, זה עלול לעשות את ההבדל בין בריאות והתאוששות- לחולי ואומללות.
שלחו את זה בבקשה גם לחברים שלכם שיש להם לב טוב.

2 תגובות:

  1. לניסימי שלך יש לב ענק.וזה מאד ריגש אותי.
    הלוואי ואכן יבואו מבקרים
    אני לא גרה בעיר אבל בהחלט הייתי שוקלת להיענות לו יכולתי.

    השבמחק
  2. תודה ג'וליאנה.

    הגיעו מבקרים, כאלה שראו את ההודעה בבלוג או בפייסבוק.

    בשמחות!

    השבמחק