יום שני, נובמבר 10, 2008

אני מצביעה לירושלמים, אתם?

************מכתב שהגיע אלי דרך ספר הפנים*********************

שלום,


שמי רחל עזריה, ויחד עם עופר ברקוביץ, אני עומדת בראש רשימת "התעוררות-ירושלמים" - רשימה עצמאית למועצת העיר.

לפני כשנה יזמתי את הקמתה את רשימת "ירושלמים" למועצה כדי להביא לשינוי בחיי היומיום בירושלים. ההתחלה הייתה בקטן, בסלון שלי. נאספו מספר אנשים וחשבנו יחד מה ניתן לעשות על מנת להציל את העיר שהולכת ומתדרדרת. כולנו היינו שותפים בפעילויות מחוץ לממסד והיה לנו ברור שהגיע הזמן לנסות להשפיע מבפנים. אז יזמנו את הקמתה של רשימת ירושלמים (עכשיו התעוררות - ירושלמים) המורכבת מאנשים עם רקורד של עשייה בשביל ירושלים.
בהדרגה הצטרפו אלינו עוד ועוד תומכים. זה היה מעודד מאוד לראות שרבים רוצים כל כך להמשיך לגור בעיר, ומוכנים להשקיע כדי להפוך אותה למקום טוב יותר. בשלב מסוים החלטנו להתאחד עם רשימה עצמאית נוספות למועצה – התעוררות. היה ברור לנו שעקב האג'נדות הכמעט זהות של שתי הרשימות, איחוד כוחות הוא צו השעה בין היתר כדי שלא לאבד קולות ולוודא שנעבור את אחוז החסימה.

ואכן הסקרים האחרונים שלנו מצביעים כי בבחירות הקרובות יהיה נציג של התעוררות-ירושלמים במועצת העיר.

בהתעוררות–ירושלמים ישנם מועמדים חילונים ומועמדים דתיים-לאומיים. אנו סבורים כי ייחודה של ירושלים טמון, בין היתר, במגוון האנושי הקיים בה. ייחודה ומעמדה של העיר, הלאומי והבין-לאומי, יישמרו רק אם נקפיד לשמור על המרקם האנושי העשיר והמיוחד שבה. בעיר זו אין מקום לבעלות של זרם זה או אחר. היא שייכת לכולם. כמו ירושלים, גם הרשימה שלנו, התעוררות-ירושלמים, אינה שייכת לזרם מסוים. אנו סבורים כי בעת הזאת, כשמערכת הבחירות נסובה על הקיטוב ההולך ומחריף בעיר, יש מקום דווקא לשלב כוחות בין כל מי שמאמינים שהעיר הזו שייכת לכולנו.

אנו התעוררות-ירושלמים נפעל למען:
• בנייה מוזלת בעבור צעירים תושבי העיר. כיום מיועדת חלק גדול מהבנייה החדשה לבנייני יוקרה, שאינם בהישג ידם של מרבית תושבי העיר.
• השקעה בתעסוקה. עיריית ירושלים הנוכחית אינה מקצה משאבים לנושא כיוון שאינו עומד על סדר יומה של החברה החרדית.
• הקצאת משאבים לחינוך החילוני ולחינוך הדתי-לאומי. זרמים אלו קופחו באופן שיטתי בשנים האחרונות, וכיום ישנו מחסור חמור במבנים ובכיתות לימוד.
• הגדלת תקציב התרבות בעיר. כיום עומד תקציב התרבות בעיר על כ- 7% מזה של תל-אביב. 60 מוסדות תרבות ירושלמים מתחלקים ב- 5 מליון ₪.

על מנת לקבל פירוט והרחבה נוספים על תכניותינו למועצה ועל המועמדים שלנו, ניתן להיכנס לאתר: www.in-jerusalem.orgב-11 בנובמבר יהיו כל תושבי ירושלים מעל גיל 17 זכאים ללכת ולהצביע בבחירות שיערכו בירושלים: פתק אחד לראשות העיר ופתק שני 'הי' – התעוררות-ירושלמים. אם גם אתם מודאגים מהמצב בירושלים ורוצים להמשיך לגור בה, הצביעו עבורנו הי - התעוררות– ירושלמים ועזרו לנו להביא את השינוי.

שלכם,
רחל עזריה ועופר ברקוביץ'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה