יום רביעי, מאי 28, 2008

הגעתי לשלב בחיים בו נפגשים עם יועץ הביטוח לשיחה על המשך החיים, או המוות, או הנכות שלפני המוות אבל אחרי המשך החיים.

אותי סיקרנו ההבדלים בין קרן הפנסיה לביטוח המנהלים.
בקרן הפנסיה המוטב האוטומאטי הם בן הזוג או הילדים עד גיל 21, בביטוח מנהלים אני יכולה להחליט מי המוטבים שלי.

איזה רעיון מוזר. אנשים מחליטים בשביל עצמם מה יעשה עם כספם לאחר מותם

אותי העציב לראות שעדיין קיימת ההנחה, שכפי שלכל בית יש מרפסת, לכל סיר מכסה ולכל שבת מוצאי שבת גם לכל אחת מאיתנו יש בן זוג אוטומאטי.

נראה לי נכון והוגן שכל אדם יחליט מי המוטב שלו.
וכך מצאתי את עצמי חותמת על הצטרפות לביטוח מנהלים

וכשאני חושבת על עצמי בעוד 30 שנה, אז אצא לגימלאות בעזר השם שיזכני להגיע לגיל זה, חיוך עולה על פני.

אני אוציא עד אז כמה ספרי שירה ואולי גם פרוזה, יהיה לי ראש מלא בשער לבן.
חתול או כלב

וגם כמה ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה