יום ראשון, ספטמבר 05, 2010

מחשבות שנה חדשה

יומולדת בא' אלול גוזר עליי ארבעים יום של חשבון נפש, והחלטות לשנה החדשה.

ואני עסוקה בימים אלו במחשבות על האשה שאני רוצה להיות.

והאשה ההיא, שזו אני.

היא רגועה, ושמחה.
ויש לה זמן פנוי. והיא מאירה ונינוחה.
והיא מתעמלת ורוקדת ויש לה זמן לכתוב.
והיא אינה נוחה לכעוס והיא רחוקה מהקנאה, ויש לה עין טובה והיא אינה מהעולבין או הנעלבין.


ויש לה בית מסודר, אבל נעים. כזה שאפשר לבלגן אבל לא רוצים כי כיף ככה כמו שעכשיו.
ויש בו פרחים בעציצים. וויש שטיחים ויש כריות ויש פתקים חמודים על המקרר.
ויש מרק מוכן בסיר במקרר ויש עשבי תיבול באדנית.

ומערכת הסטריאו משמיעה את נינה סיימון. או לאונרד כהן. או ניל יאנג.

ויש מרחב ויש הכלה

ויש לה בית.

2 תגובות:

  1. שוין. אז אני חושב שאת יכולה לעשות צ'ק על הרוב - אם לא על הכל. הלא כן?

    השבמחק
  2. עדיין לא - אבל -
    שבוע הבא אני עוברת לדירה שהיא בבחינת בית.

    בעזרת השם אלמד להפרד מהכעס ומחוסר הסבלנות וככה עם תחילת תשע"א אגלה את האשה החדשה הזו בתוכי.

    בפשטות של בובה רוסית.

    השבמחק