יום שישי, מאי 21, 2010

ערב השקה "תוצאה חיובית"

1. איך זה שבערב השקה לספר על התמודדות עם סרטן השד יש ארבעה דוברים גברים, מלבד הכותבת?

2. אריאל הירשפלד פתח לי חלון עצום בכך שטען שאלו הרואים את הסרטן כמחלה פסיכוסומטית (זה קרה בגלל כעס, תסכול, דברים שלא נאמרו והחמיצו) למעשה טוענים טענה בלתי מוסרית. כמה עומק יש בקו המחשבה הזה. וכמה גאולה ליתומות סרטן.

3. סרטן זה לא קרנבל, ולא ניו אייג' ג'אז בלוז. סרטן זו מחלה. אין טעם לנסות לברוח מכך.

4. שירי המחלה ששר נעם רותם חזקים. לא צריך דיסטורשן בשבילם. הייתי שמחה לשמוע אותם אקוסטי, בלי הגברה, על גיטרה וזהו.

5. האחיין שלי מוצאי שבת שעברה שאל אותי מדוע אבא שלי מת. אם זה היה בגלל שהוא היה חולה או בגלל שהוא היה חלש.


6. כשאבא היה מאושפז במחלקה האונקולוגית, אחי ואני לאחר הביקור אצלו הזדקקנו למנת בשר לחיים מפכים.
אתמול זה היה יין אדום וסלט ענק שהחיו אותי מחדש.

7. בריאות שמחה ואהבה. ואם כבר חלינו - נשתדל להמשיך ולשמוח לאהוב וליצור.

2 תגובות:

  1. רק מי שכואב אוהב
    רק מי שעובר מגיע
    רק מי שעובר וכואב
    מבין אולי??

    השבמחק