יום שני, מאי 03, 2010

המרדף האבוד אחר הזמן החצוף

תחילת האביב. העונה בה ריח החרדל נישא באויר. צקצוק רמשים עולה. תותי עץ מבשילים, ואני מוזמנת להנחות סדנאות שונות ומשונות. כתיבה יוצרת. פערים בין תרבותיים - ישראל בריטניה. הקורס במכון ראות. ואני לא טובה בניהול זמן זה ידוע. הזמן לא נענה לי. מתחצף. חולף מהר מדי כשעלי לנצל כל רגע ממנו ומתמהמה בדרכו כאשר אני ממתינה . ניסיתי הרבה דברים. כמה וכמה סדנאות טיפים מהמומחים. בינתים גוגל מסייעים לי, אבל מי שאחראית על היומן שלי בעבודה לא בגוגל. בעיה.

אתמול גיליתי כי הסכמתי להנחות שתי סדנאות שונות באותו הזמן בחלקים שונים של העיר.
אני מתקשרת מתפלת ונבוכה מנסה לסדר את זה. מציעה מנחה אחר, טוב ממני.

הבוקר אני רואה את זו שהזמינה את הסדנא ממני. ואני מתנצלת שוב. והיא מפטירה לעומתי. שמעתי שאת מבולבלת, הזהירו אותי.

וזה כואב. אני מודעת לאתגר שניהול זמן מציב בפני. קשה לי עם זמן בכלל. מי שקרא כאן בבלוג יודע את זה. הזמן חולף לי מהר מדי, הגיל שלי לא קשור אלי, שוב נגמרה לה שנה ולא הספקתי כלום, וכאילו יום ראשון וחמישי מחוברים להם, בתחילת השבוע הוא מצטייר כבעל תשעה ימים דבוקים ארוך ואינסופי ולפתע יום חמישי מכה בי, ומה התוכניות לשבת.

אני לא רוצה להיות כזאת, שיודעים שהיא מבולבלת עם הזמן. אבל אני כזאת.

להיאבק בזה?
לקבל את זה?



5 תגובות:

  1. איזו חופית זאתי!

    יחי המבולבלים! יחי התועים! יחי אלו שעוד מכתרים זעיר לאנושיות שבנו, בעולם שהולך ומתייעל לנו על הראש. לא רוצה "לפתוח יומן", לא רוצה להיות זמין 24 שעות ותרחיקו ממני את כל הגאדג'טים המעצבנים האלה עם הדוקים!!!

    השבמחק
  2. מסכימה עם כל מה שכתבת.

    אבל מה זה חופית?

    השבמחק
  3. בתור התחלה - לקבל את זה. בשום אופן לא להיאבק. מאבק רק יעשה לך יותר רע.
    אחרי שתקבלי את המצב, תוכלי ליצור שינוי. הזמן חצוף? תראי לו מה זה. כמו שמצאת את גוגל שיעזור לך ככה את תמצאי עוד עזרים ותחבולות.

    השבמחק
  4. חופית זו מילה עברית נאה לציין סוג מסוים של בחורה. בקיצור, תרגמי לאנגלית ותביני :-)

    השבמחק
  5. כשמסבירים לי לאט אני מבינה יופי.

    השבמחק