יום ראשון, נובמבר 04, 2007

Reality or Fiction, What say you?

שלום רב,

אני חוזרת כעת מביקורי החמישי במשרדי מס הכנסה בירושלים, מאז חזרתי משליחות המחלקה לחינוך של הסוכנות היהודית בספטמבר 2006.

היום ערכתי בירור מעמיק לסיבת הופעתם של מכתבי דרישה והודאה לתשלום חובות עבור שנים בהם שירתתי כשליחת הסוכנות היהודית באנגליה. סכום החוב עומד על למעלה מארבעים וארבעה אלף שקלים (44,000 ₪), בשיחה עם מר ???? הממונה על עובדי חו"ל במס הכנסה ועם מר ????, מנהל המחוז הוברר כי חוב זה נוצר עקב דיווח שגוי של חשבי השכר הממונים על השליחים בסוכנות היהודית. מיותר לציין כי תלושי המשכורת הנמצאים ברשותי מצוין כי תשלומים אלו הופרשו. מאז חודש יולי 2007 חוזרת ומבקשת מהגב' ???? לטפל בנושא בדחיפות מתוך רצון להמנע מהמצב בו אני נמצאת היום.

הדרך היחידה לפתרון מצב זה היא העברת מסמך בפקס המוכיח כי אכן הופרשו תשלומים למס הכנסה כחוק, ואישור קבלתו לידי מר

הגברת ??? טוענת כי היא אכן שלחה פקס, אך לא הודיעה על כך למר ???? והפקס אבד.



כבר הוצא צו עיקול על משכורתי ועל כלי הרכב שלי. היום נפגשתי עם פקידת הוצאה לפועל לבקש שתעצור את התהליכים עד לתיקון הטעות על ידי הסוכנות היהודית. בנוסף לכך, שהיתי למעלה מ12 שעות במשרדי מס הכנסה, ושילמתי למעלה מ60 שקלים עבור החניה, על זאת מכיסי הפרטי ועל חשבון נוכחות במקום העבודה.



אני מוחה על יחס זה כלפי שליחים חוזרים, במשך השליחות שמענו כולנו עד כמה חשוב לסוכנות לטפל בשליחים, מיותר לציין כי זו חובתכם הבסיסית כגוף המעסיק לדווח כחוק על הפרשות מס ההכנסה ממשכורת השליח, אני מוחה על שרות לקוי וחוסר הטיפול בנושא שהביאו למצב שבו אני שרויה בעוגמת נפש וחוששת מבואם של מעקלים.



אני מצפה להתערבותכם וטיפולכם המיידי, הן מתוך חובתכם המקצועית כמעסיקיי, והן מתוך הכרה על השרות המצוין אותו סיפקתי לכם כשליחה מצטיינת. במשך נחודשים האחרונים העדפתי לא לפנות עליכם, אך כעת אין לי ברירה. מחובתכם לדעת על מקרים הללו ואני חייבת עזרה מיידית.



אני מצפה לשמוע כי המסמך הגיע אל בשלום, ולקבל לידי העתק ממנו.

!!!!!מספר הטלפון שלו: !!!!, מספר פקס: !!!!, מספר הפקס שלי לקבלת העתק .

בברכה,

3 תגובות:

  1. נהיגת פועלות חתרנית.
    זה לא מצחיק.

    הואדתי את השלט מהדלת כדי שהמעקלים לא יגלו היכן אני מתגוררת

    השבמחק
  2. בשביל לפתוח עוסק מורשה במס הכנסה צריך להביא ת.ז + אישור על שכירות

    השבמחק