יום שלישי, מרץ 09, 2010

פוסט טיסות

1. לא הגישו וויסקי או יין לבן, וגם לא ממחטות לחות חמות. מה קורה עם אל על? (זה בהחלט נשמע כמו אוייויויויווו)

2. פרדוקס גלוטן: ככל שתתכונני יותר טוב לטיסה ותציידי במצורים נטולי גלוטן, כך הארוחה ללא גלוטן בטיסה תהיה טעימה, מזינה ועם לחמניות שוות יותר.

3. אבל זה להיט, כי כל מה שהכנת ישמש אותך לטיסה הבאה בה הזמנת אוכל כשר אך לא נטול כי - אין כזה. תמהתני. מדוע חברת הרמוליס המייצרת אלפי מנות מזון כשרות לא יכולה לייצר כשר+ נטול גלוטן לטסים בחברות שאינן אל על? אם אלעל הצליחה - גם הרמוליס יכולים.

4. קאת'י פאסיפיק שולטים: סדרות טלויזיה מעולות, סרטים מצוינים, מרקע קטן ומדויק ואיו טשטוש או השתקפות, סאונד מצוין. וברשימת התקליטורים לשמיעה נינה סיימון כיכבה. אני גרופי. והדיילות אפילו מחייכות! מי היה מאמין.

5. הסרטים באלעל: מדוע הם כולם מתחילים באותה שעה? מדוע אם כבר יש לנו מסך אישי אני לא יכולה לצפות בסרט בקצב שלי? ומדוע הדיבוב הצרפתי השתלט על פס הקול באנגלית? בעצם זה היה סבבה. ג'ורג' קלוני בצרפתית זה משהו משהו.

6. ג'ניפר אניסטון ככבה בכמה מהסרטים והתוכניות שראיתי, וחבל שמלהקים אותה לתפקידים בעיקר דרמטיים, יש לה יכולות קומיות מצוינות ומגיע לבחורה הזאת לחייך. אני במחנה ג'ניפר, כמו שהייתי במחנה עופרה חזה.

7. האחות ג'קי - סדרה הורגת לא חינוכית ומופרעת קשות. בדיוק מתאים למחוסרי שינה.

8. בנחיתה באוקלנד, ככה מול הקרוסלה של המזוודות יש איש נחמד עם דוכן קטן שמכין קפה ותה בחינם. להיט. בדיוק מה שהייתי צריכה.

4 תגובות:

  1. המון מסקנות מטיסה קצרה אחת !
    אהרן

    השבמחק
  2. Welcome to Auckland!

    המון סרטים וסדרות ואפילו לא ספר אחד.

    השבמחק
  3. האמת שקראתי סיפור קצר של אליס מונרו שטלטל אותי והכניס בי מחשבות רציניות. ואז הכתה בי ההכרה. הלאה מחשבות רציניות. אני בחורה קלילה ללא שמץ דאגות. קדימה סרטי בנות.

    השבמחק
  4. למה הוא מכין בחינם? מי משלם לו על זה?
    בכל מקרה, דווקא אני חושבת שמלהקים את ג'ניפר ליותר מדי קומדיות רומנטיות, יצא לי לראות אותה בכמה סרטים לצפייה ישירה וממש התאכזבתי (לא מהיכולות שלה, אלא מהתסריטים)

    השבמחק