יום חמישי, מרץ 18, 2010

במה אנשים מתאהבים?

אני עכשיו עובדת על סיפור קצר, וכמו סיפורים קצרים אחרים שלי הוא עוסק בזוגיות.
ושוב אני מתארת זוג בדייט. והפעם זה לא אני שם. אלא שני אנשים אחרים.
וסיימתי טיוטא ראשונה ושלחתי לחברה שאני מעריכה את דעתה שיום יבוא והיא תהיה סופרת מפורסמת. והיא כתבה לי בחזרה שהיא לא מבינה מה היא מוצאת בו ומה הוא בה. והלשון שלי מצליחה לכסות על זה אבל אם לרגע מסתכלים על הדמויות לא מבינים מה הם עושים ביחד.

והיא צודקת.
ואיך לא שמתי לב
ומה זה אומר עלי.
ככותבת כאישה.
כמי שאהבה יותר מפעם אחת

ואת רוב היום אני מעבירה בניסיון להבין לעומק מה מחבר אנשים ביחד. ולחשוב על עצמי ועל אנשים סביבי זוגות נשואים וזוגות לא נשואים וזוגות שאולי פעם יהיו נשואים אבל לבני זוג אחרים ואני מנסה להבין מה מחבר בין שני אנשים?
מה גורם להם להשאר ביחד למרות הקשיים ולמרות המטען שכל אחד מביא איתו לתוך מערכת יחסים. ואני נזכרת בקטע יפהפה מספרה של ג'מפה להירי "השם הטוב" על איך הם ממשיכים לאהוב אחד את השני גם אחרי שהקסם הראשוני חולף וגם כאשר קשקשים נגלים על הראש.

ואני מקווה שאמצא כבר מה מחבר בין הדמויות האלה בין מיכאל והבחורה חסרת השם הנפלאה הזו שבאמת מגיעה לה אהבה טובה ומגיע לה שהוא יאהב אותה בגלל הסיבות הנכונות, רק שהן עדיין לא ברורות לי.

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. פעם אמרה לי חברה שנראה לי שעדיין נשואה באושר שהם ביחד בגלל ולמרות. עד היום אני לא בטוחה מה זה אומר, אבל אני מחפשת את הבגלל ואת הלמרות. מתרגלת ובודקת האם זה מתאים או לא

    השבמחק
  3. נראה לי רעיון מצוין, לחיים שלנו בכלל ולסיפור בפרט.

    הבגלל והלמרות.

    תודה ונסיעה טובה לך

    השבמחק